ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

 Γυμνάσιο
Εισαγωγή των μαθητών στον εκπαιδευτικό μας σχεδιασμό






Προετοιμασία Γυμνασίου ΠΑΛΑΙΟΠΟΥΛΟΣ

Το φροντιστήριό μας κατανοεί και επενδύει πάνω στις σωστές βάσεις, οι οποίες αναδιαρθρώνονται με την εισαγωγή του παιδιού στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Εστιάζοντας πάνω στις ανάγκες και τις αυξανόμενες απαιτήσεις δημιουργήσαμε πρότυπα τμήματα, ομοιογενή και ολιγομελή κατά κριτήριο στον αριθμό, που στόχο έχουν την εμβάθυνση στα ακόλουθα μαθήματα:

1.     Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

2.     Μαθηματικά

3.     Αρχαία Ελληνικά

4.     Φυσική


Μέσα από διαγνωστικά διαγωνίσματα με την έλευση των μαθητών σε εμάς, καταγράφονται τα δυνατά και αδύνατα σημεία κάθε παιδιού στο εκάστοτε μάθημα, δίνοντας σε εμάς μία πλήρη εικόνα των δυνατοτήτων και των κενών που ενδεχομένως να έχει. Βασισμένοι πάνω σε αυτές τις φόρμες, και έπειτα από κατ’ ιδίαν συζήτηση με το ίδιο το παιδί και τον γονέα, προσαρμόζουμε τόσο το υλικό όσο και τις ώρες που χρειάζεται κάθε παιδί, με σκοπό να φτάσει στο υψηλότερο δυνατό σημείο.

 

Ακολούθως περιγράφονται με συνοπτικό τρόπο οι τομείς στους οποίους στοχεύει το πρόγραμμα. Ενημερωτικά ο μαθητής:

v Οργανώνει το διάβασμά του μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο για την ομαλή έκβαση της προσπάθειάς του.

v Καλείται να έρθει σε γνώση του προσωπικού του επιπέδου, και σε αναγνώριση των κενών ή αδυναμιών που ενδέχεται να έχει στο εκάστοτε μάθημα.

v Μαθαίνει για την πληθώρα κειμενικών ειδών που θα συναντήσει κατά τη διάρκεια της σχολικής, και όχι μόνο, πορείας του,(δοκίμια, άρθρα, επιφυλλίδες, πολυτροπισμός, …κλπ) και εξοικειώνεται με τους ποικίλους βαθμούς δυσκολίας που θα κληθεί να αντιμετωπίσει.

v Καλλιεργεί το κριτικό πνεύμα και την διαλλακτική οπτική θεώρηση των κειμένων, οξύνοντας την αφαιρετική του ικανότητα ενώ παράλληλα αναπτύσσει την διακριτική του ευχέρεια.

v Αμβλύνει τον μονόπλευρο σκεπτικισμό και αναπτύσσει βασικές δεξιότητες επίλυσης αλγεβρικών και γεωμετρικών ζητημάτων.

v Μαθαίνει να συνθέτει τρόπους επίλυσης σε προβλήματα Μαθηματικών με την σωστή επιλογή του καταλληλότερου τρόπου. 

v Κατανοεί τις προσωπικές κλίσεις του και δυνατότητες, στοιχείο που μαζί με τους προσωπικούς στου στόχους και επιδιώξεις,  συναποτελεί  βασικό πλεονέκτημα για την κατάλληλη επιλογή ομάδας προσανατολισμού (κατεύθυνση) στο Λύκειο.

 

 

 

                                 ΓΥΜΝΑΣΙΟ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΩΡΕΣ

Γλώσσα και Λογοτεχνία

2

Μαθηματικά

2

Αρχαία Ελληνικά

1

Φυσική

1

ΣΥΝΟΛΟ

6

 

 

 

 

Σημείωση: σημαντικό στοιχείο επιτυχίας και του συγκεκριμένου προγράμματος αποτελεί το ζήτημα της ευελιξίας: κατόπιν επικοινωνίας και συνεννόησης,  το παραπάνω πρόγραμμα  αναδιαμορφώνεται και συμπροσαρμόζεται σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε παιδιού.